REKLAMACE  I  VRÁCENÍ A VÝMĚNA  I  FORMULÁŘ KE STAŽENÍ




REKLAMACE


Jste s něčím nespokojeni? V takovém případě má každý kupující dle občanského zákoníku nárok na reklamaci zboží do 24 měsíců od převzetí. Reklamace budou vyřízeny v souladu s ustanovením § 19 odst.3) zákona č. 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele.

Nejprve zboží nafoťte a pošlete fotografii na info@stefacha.cz. Po domluvě nám pošlete zboží zpět. Po posouzení a uznání reklamace vám jej vyměníme za nové nebo vrátíme peníze. Reklamace se vztahuje pouze na zboží s výrobní vadou. Pokud jste tričko jakkoliv poničili sami nevhodným zacházením, nebude reklamace uznaná. Doba k vyřízení reklamace je 30 dnů. Podívejte se, jak správně pečovat o textil.


NÁROK NA REKLAMACI SE NEVZTAHUJE NA:

  • Poškození zboží při přepravě (tyto škody je nutno řešit s dopravcem při převzetí).
  • Opotřebování zboží z povahy produktu běžného užívání a opotřebování časem.
  • Škody na zboží z neobvyklého používání nebo škody zaviněné uživatelem.
  • Škody způsobené vnějšími událostmi a chybnou manipulací.


REKLAMACE DORUČOVACÍCH SLUŽEB:

Zboží ze STEFACHA shopu je k vám doručováno prostřednictvím České pošty, Zásilkovny nebo jiné logistické společnosti. Může se stát, že k vám zásilka přijde poškozená. V takovém případě postupujte, prosím, následovně: 

  • Zásilku si vždy prohlédněte u přepážky nebo ihned při předávání zboží přímo před pracovníkem
  • V případě poškození obalu (pomačkaný, roztrhaný, rozmočený…) sepište ihned s doručovacím pracovníkem protokol o poškození zásilky.
  • Na místě je možné balík rozbalit a zboží zkontrolovat, a to především v případě rozbitných věcí. Nenechte se uchlácholit, že se máte obrátit na e-shop, expedujeme zboží nerozbité a zabalené tak, aby v případě dobrého zacházení dorazilo k zákazníkovi nepoškozené.





VRÁCENÍ A VÝMĚNA


Došlo tričko, které úplně nesedí a potřebujete jinou velikost? Nebo jste se v objednávce spletli a chtěli něco úplně jiného? Pomůže náš reklamační formulář, který využijete i pro vrácení nebo výměnu zboží. Zboží lze vrátit i bez udání důvodu do 14 dnů ode dne koupě.

Veškeré zboží k výměně či vrácení musí být neprané, nenošené, nepoškozené a nesmí zapáchat (cigaretový kouř, pot, kouř od ohně atd.). Nebude-li tak učiněno, výměna i vrácení budou zamítnuty bez možnosti náhrady za škodu.


CO NELZE VYMĚNIT?

  • Nelze VYMĚNIT produkty ze sekce VYTVOŘ SI VLASTNÍ..., jako jsou:
  • produkty z textilu, rouška, šátek a jiný dárkový předmět s vlastním designem nebo nápisem
  • produkty jako dresy se jménem a číslem

Pokud přesto máte vlastní motiv a potřebujete vyměnit velikost, nebo barvu, popřípadě typ, tak nám napište na info@stefacha.cz a pokusíme se najít nejlepší možné řešení pro obě strany.


STORNO/ZRUŠENÍ OBJEDNÁVKY V DOBĚ KDY JEŠTĚ NEBYLA EXPEDOVÁNA

V případě, že se rozhodnete vaši objednávku zrušit a tušíte nebo víte, že objednávka ještě nebyla expedována, urychleně nás o tom informujte na telefonním čísle +420 739 666 188 – postačí SMS, nebo emailem na info@stefacha.cz.  Pokud zboží nebude skladem nebo bude vaše objednávka z naší strany zrušena, budete o tom neprodleně informováni. 



FORMULÁŘ KE STAŽENÍ

  • Stáhněte si a vytiskněte formulář REKLAMACE A VÝMĚNA ZBOŽÍ
  • Vyberte si způsob, jakým chcete situaci řešit a vyplňte zbývající položky.
  • Reklamované zboží společně s formulářem odešlete na naši adresu:

STEFACHA SHOP
Crystal Productions
Merchandise Factory s.r.o.
Dělnická 769/64
735 64 Havířov-Prostřední Suchá
Česká Republika, EU

V případě, že nejste registrování v našem zákaznickém systému a nebude možné dohledat fakturu nebo doklad o zaplacení, přiložte jeho kopii k formuláři.
Zásilku, kterou od vás obdržíme, prohlédneme bez zbytečného odkladu a o zjištěných vadách vás budeme do 3 dnů informovat.

  • Registrovat

Registrování nového účtu

Už máte účet?
Přihlaste se zde Nebo Reset hesla